Sunday, February 25, 2018

Studio a obydlí v jednom

Tyto čtyři projekty mne zaujaly nejvíce
Svým zaměřením jsou přímo řešeny pro fotografy
Oslovily mě svojí jednoduchostí a čistotou
Ale i funkcí, kdy se nejedná o studio čistě pracovní,
ale i "obytné"

První projekt je od Hyde architects
Líbí se mi vyvýšení na terén a jednoduchost
Dispozičně by byl vhodný pro můj pozemek
Velké skleněné okno do ateliéru je plus

House 2 for a photographer
Studio OAB
Zde jsou bydlení a ateliér odsazeny
Líbí se mi čistota
Nehodí se mi rozdělení kvůli tvaru i situaci pozemku

House for a photographer
Kouichi a Kimura architects
Nejvíce se blíží mé vizi
Ateliér spojen přímo s bydlením
Výborná volba materiálů


Photographers weekend house
General design
Dokonalá jednoduchost a čistota
Hra se světlem
Skvělé materiály
Bohužel pro mě nevhodná cesta
Z mého pohledu nevhodný pro každodenní bydlení



1 comment:

  1. Parada, s tim se ti bude mnohem lepe pracovat. Prvni 3 priklady bomba. Urcite navstiv pozemek, hodne ti prozradi, co by mu tam sluselo 🤗

    ReplyDelete